בשלב בו אנו מעוניינים לרכוש שירות או מוצר מסוים, אנו עושים הכל כדי לברר לגביהם על מנת להיות בטוחים שאנו עושים שימוש ראוי בכסף שלנו. מתוך כך רובינו מחפשים באינטרנט מידע על החברה, המוצרים או השירותים ובמרבית המקרים נראה הרבה מאד תגובות טובות וחיוביות, לצד חוויות קצת פחות טובות שגם עשויות להניא אותנו מבחירה בהם.
בדיוק בגלל זה אנחנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לדעת שעסק, שירות או מוצר מסוים הם כאלו שאכן שווה להשקיע בהם, היא לשמוע סיפורים וחוויות מפורטות מאנשים שבחרו בהם. באופן הזה אנחנו מקבלים את המידע השלם שיכול לעזור לנו להבין אם הבחירה שנעשה היא אכן בחירה חכמה.
בדיוק בגלל זה פנינו אליכם הגולשים שלנו, וביקשנו מכם לספר לנו על עסקים שנתנו לכם הרגשה טובה, שעזרו לכם לנצל את הכסף של בחוכמה וגם ידעו לתת לכם שירות מקצועי ואדיב בכל שלב של הקנייה. תיארנו לעצמנו אומנם שנקבל כמה פניות, אבל בהחלט היינו מופתעים מהכמות הגדולה שהקשתה עלינו לבחור את הפיינליסטים. אחרי לא מעט התלבטויות הצלחנו לבחור בשלושה סיפורים בהחלט מרגשים ומעניינים ואנחנו שמחים להביא אותם אליכם כאן.
יותם ומצברים עד הבית – “היו שם בשבילי ברגע האמת”
“אני רגיל לקרוא סיפורים מרגשים על עסקים שעזרו לאנשים בצרה, אבל אף לא חשבתי שיבוא היום ואני אהיה אחד מאלו שהדברים האלה קורים לו. הכל התחיל כשהבן שלי סבל ממחלה לא פשוטה, מה שאילץ אותי ואת אשתי להפסיד הרבה מאד ימים בעבודה וגרם לנו למצב לא נעים מול המעסיקים שלנו. אחרי חצי שנה לא פשוטה בכלל הבן שלי החלים ברוך השם, אבל המצב של אי הנעימות בעבודה מן הסתם לא ממש נעלם. הרגשתי שאני צריך להוכיח את עצמי וזה חייב אותי להגיע כל יום בזמן או מוקדם מהרגיל ולהישאר במשך ארוכות בערב וכך עשיתי. אחרי כמה חודשים הרגשתי שאני מצליח לבסס את המעמד הקודם שלי מחדש, אבל ידעתי שכל פאשלה הכי קטנה עשויה לסכן לי את הקריירה”.
“כמו שאתם יודעים מרפי אוהב לתפוס אותנו בנקודות הכי רגישות, ובאחד הימים שבאתי לצאת לעבודה לפגישה חשובה שהצוות שלי עבד עליה במשך ארבעה חודשים כמעט, גיליתי שמערכת החשמל ברכב משתגעת והבנתי שאני צריך לחפש מצברים לרכב. הצלחתי להניע את הרכב עם כבלים והיה לי ברור שאני מפסיד את הפגישה כשאני נוסע להחליף את המצבר. למזלי השיחה השנייה שלי הייתה לחברת מצברים עד הבית”.
“החבר’ה היו הכי מבינים שיש ואמרו לי לנסוע עם האוטו ישירות לעבודה. הם גם שאלו מה הדגם של הרכב שלי והציעו לי כבר בטלפון כמה דגמים שיתאימו לי במחירים שונים. הגעתי לעבודה בזמן ונכנסתי לפגישה, וכשקיבלתי טלפון מהעובדים, התנצלתי ויצאתי לדקה תמימה מהמשרד רק בשביל להביא להם את המפתחות. חזרתי לפגישה כרגיל ובסוף היום חזרתי לרכב תקין עם מצבר חדש, במחיר נמוך אגב ממה שהציעו לי במקומות אחרים. האמת היא שבכלל לא ידעתי שיש כזה דבר שירות של מצברים עד הבית, ובמקרה שלי הם פשוט הצילו לי את החיים”.
יוסי וחנות התכשיטים JOOL.ME – “היחידים שקלעו בדיוק לטעם שלי”
“אני לא זוכר אם היה רגע אחד מסוים או שזה משהו שנבנה אצלי בהדרגה, אבל בכל מקרה ההבנה שנופר אשתי לעתיד היא זו שאיתה אני רוצה לחיות את שארית חיי נוצרה אצלי מהר מאד מהרגע המיוחד הזה שבו הכרנו. אז לא היה לי ממש ספק והחלטתי שהגיע הזמן להציע לה להינשא לה, וככה התחלתי לתכנן הצעה מיוחדת ולחפש טבעת אירוסין בתקווה שאמצא את האחת שהכי מתאימה לה תוך זמן קצר”.
“לצערי התבדיתי מהר מאד וגיליתי שזאת לא משימה כל כך פשוטה. או שמדובר על מוצרים יוקרתיים בהחלט אבל גם יקרים מאד, או שאלו טבעות זולות שממש נראות כמו תג המחיר שמוצע עליהן. לא ידעתי מה לעשות וממש במקרה הגעתי דרך העבודה למתחם הבורסה ליהלומים וראיתי חנות בשם JOOL.ME. נכנסתי אליה והדבר הראשון ששמתי אליו לב זה שהמוכר נותן לי גישה חופשית לכל התכשיטים, מאפשר לי לשאול שאלות ומסביר לי בדיוק על כל עיצוב ויהלום. עוד לפני שבכלל שאלתי על מחירים, ראיתי שמדובר על תכשיטים יוקרתיים מאד וכבר ציפיתי למחיר שלא אוכל לעמוד בו, וכמה שמחתי לגלות שזה ממש לא המצב. הבעלים של החנות סיפר לי שהוא יהלומן בעצמו ומייבא כל יהלום באופן אישי, מה שמאפשר להוריד במחירים מבלי להתפשר על האיכות ועל היוקרה”.
“שאלתי אם יש אפשרות לשנות משהו די מהותי בעיצוב של טבעת שאהבתי, וענו לי בלי היסוס שכן. אחרי שבוע כבר הזמינו אותי לאסוף את הטבעת, אותה קיבלתי יחד עם תעודה גמולוגית ממכון בינלאומי שמעידה על האיכות. ומה לגבי נופר? האמת שגם היא הייתה די בשוק עד כמה שהצלחתי לקלוע לטעם שלה, ומכאן כבר עברנו לתכנן את החתונה שלנו שתיערך ממש בעוד כמה שבועות”.
אפרת וחברת קנדי לוק – “הצליחו לתקן את השטויות של הילד”
“כשהבן שלי עידו הוציא רישיון, שמחתי כמובן שהוא יכול להיות עצמאי ולהפסיק לשגע אותי סוף סוף, אבל כמובן שחששתי לא מעט. הדאגה העיקרית שלי הייתה שהוא יעשה תאונה ויפגע חלילה או שיגרום לפגיעה ברכב שתעלה לנו הרבה כסף. למזלי הדברים האלו לא קרו, אבל מי חשב שמה כן יקרה זה דבר כל כך שטותי שישבית לנו את הרכב לחלוטין?”
“ערב אחד עידו נסע לחברים שלו, וב-12 בלילה אני מקבלת ממנו טלפון ‘אמא, המפתח של האוטו נשבר בתוך הסוויץ”. שלחתי את אבא שלו כמובן לבדוק מה קורה ובלב חשבתי שזאת בטח בעיה קטנה שאפשר לפתור לבד. אוי כמה שטעיתי. הרכב נשאר באותו הלילה אצל החברים ובבוקר גילינו שהפיתרון היחיד (לפחות ככה חשבנו באותו הרגע) הוא להתקשר לחברה של הרכב שאמרה שתשמח לעזור בתיקון, אבל תוכל להגיע אלינו בעוד 21 ימי עסקים וזה יעלה לנו 3,000 (!!!) שקל”.
“מזל שלא השלמתי עם המצב והתייעצתי עם חבר בעבודה שהכיר לי את קנדי לוק, עסק מעולה של מנעולני רכב העוסק בשיחזור מפתחות ושלטים, שכפול מפתחות לרכבים, תיקון מערכות אימובלייזר ועוד. פניתי לצוות המומחים והסברתי להם את גודל הצרה. הם היו היחידים שידעו איך לתקן את התקלה הזו והסבירו שהם למדו את התחום בארצות הברית ושהם מקפידים להתעדכן בטכניקות המתקדמות ביותר. באותו היום הם כבר הגיעו לרכב ואחרי 20 דקות הצליחו לשחרר את המפתח השבור מהסוויץ’. כמובן שהם לא נפרדו מאיתנו לפני שהם דאגו לשחזר את המפתח ולשכפל לנו עוד עותק נוסף, ואפילו הסבירו לנו למה זה קרה ואיך להימנע מזה בעתיד. כל הסיפור הזה עלה לנו כמה מאות שקלים בודדים ובמקרה הזה הם חסכו לנו אלפי שקלים ובעיקר הצילו את עידו – שאם לא הם, לא היה רואה את הרכב עד גיל 30 לפחות”.