כשהתחרות כל כך גדולה על כל שירות או מוצר שמציעים לנו בעידן הקפיטליסטי שבו אנו חיים, לא פלא שהחברות השונות עושות הכל כדי לזכות בתשומת הלב שלנו הצרכנים. הן מציעות לנו הטבות ומבצעים, משפרות את המוצרים והשירותים שלהם לדרגה הגבוהה ביותר והנציגים שלהן נותנים לנו את היחס האישי והקרוב ביותר. זה נכון לגבי ההתקשרות שלנו עם חברות תקשורת למיניהן, לגבי כלי הרכב שאנו רוכשים ולגבי ענפים אחרים נוספים.
ובעוד עסקים רבים הבינו שזהו המפתח להצלחה, דווקא תחום הנדל”ן נשאר מאחור ולא נדיר לראות חברות שלא מתנהלות בשקיפות מול הרוכשים, שלא עומדות בחוזים, עם נציגים שלא יודעים לתת מענה באופן אישי ומגלים אטימות והרבה התנהלות מיושנת באופן כללי.
ומה לגבי הרוכשים? נראה שהם בעצמם כבר הבינו שהבחירה בחברות “החדשות” היא משתלמת הרבה יותר והם מצביעים ברגליים. כדי להבין בדיוק מה מחפשים הרוכשים ומה מציעות אותן החברות עם החשיבה החדשה והמודרנית, שווה להכיר את התהליך והדוגמה של אפי קפיטל של אפי שקדי היא מצוינת לצורך כך. בואו ננסה להבין מה מייחד את חברות הנדל”ן המצליחות באמת בשנת 2021.
יחס אישי
זו לא קלישאה. זו דרך חיים ותפיסת עולם עבור אפי קפיטל וחברות נדל”ן מתקדמות. מהשלב הראשון כל לקוח מקבל את היחס האישי ביותר – החל מהצגת הדירות הרלוונטיות, דרך אפשרויות תשלום וייעוץ ועד לקבלת המפתח והאכלוס. גם לאחר מכן החברות נותנות מענה מלא, מתקנות ליקויים וקשובות ללקוחות. ההבנה היא כיום כי התהליך לא נגמר עם קבלת המפתח ועל כן צוות השיווק מכיר באופן אישי כל אחד מהרוכשים. צריך להבין שחברת אפי קפיטל בנתה עד היום כ-6,000 יחידות דיור ויש לה בקנה עוד עשרות פרויקטים עתידיים בכל רחבי הארץ כמו פרויקט עיר היין באשקלון או פרויקט עתידי מסקרן ביותר בגבעת המטוס בירושלים.
רוכשים מבינים היטב את הצורך במענה מקיף בשלבים שונים של הרכישה ולכן בוחרות במיוחד חברות כמו אפי קפיטל.
בנייה איכותית, מתקדמת ומיטיבה
כל מי שקנה אי פעם דירה מקבלן יודע שיש להם נטייה להוריד באיכות הבנייה והחומרים כדי להוזיל עלויות. חברות כמו אפי קפיטל מבינות היום שזה אולי חסכוני בטווח הקצר, אבל בטווח הארוך מדובר בטעות. החשיבה היא כל כולה על הלקוח ועל ההסתכלות קדימה, ומתוך כך הדירות נבנות באיכות גימור גבוה, גם אם מדובר על דירות בסיסיות וסטנדרטיות כביכול. מדובר בלי ספק בדרישה די מוכרת של דיירים שרוצים לקבל דירה איכותית במחיר משתלם, אבל עד היום נראה כי דיירים רבים השלימו עם העובדה שזה לא תמיד ככה. אפי קפיטל היא דוגמה לחברה שהבינה שכאשר הלקוח מרוצה ומקבל תמורה אמיתית לכסף שלו, הוא נעשה שגריר ומביא איתו עוד עשרה לקוחות חדשים.
חשיבה קהילתית
לבסוף חשוב לדבר על ערכי הקהילה והשותפות. אולי תופתעו לגלות, אבל מסתבר שזה משהו שחשוב ליותר ויותר רוכשים היום, בין אם מתוך רצון לגור בסביבה כזאת ובין אם מתוך הצורך למשוך שוכרים יציבים ואיכותיים לדירה. החברות הטובות בוחרות במיקומים שמאפשרים לייצר סביבת חיים כזו. חברות הנדל”ן שגם רואות קדימה כמו אפי קפיטל יודעות לבחור את הפרויקטים שלהן כדי לייצר עם השנים סביבה כזו. דוגמא נפלאה היא התוספת החדשה בשכונת רמות בית שמש המבוקשת המצטרפת לעוד שלושה פרויקטים קודמים ומחזקת אווירה קהילתית בשכונה, או הבחירה בפרויקט נווה אלון ברמלה שהוא כיום אחד הפרויקטים המבוקשים ביותר על ידי משפחות צעירות.
אם כך – נראה כי השוכרים היום יודעים בדיוק מה הם רוצים וחשוב מכך – מה הם צריכים. הם בוחרים את המשווקים והקבלנים שלהם בקפידה ולא מתפתים לבחור בפרויקטים בלי קבלות. נראה אם כך שחברת אפי קפיטל וחברות הנדל”ן החדשות, הן אלו שיפרחו בעשור הקרוב.