רופאי שיניים, כמו רופאים ובעלי מקצוע אחרים בשוק החופשי, יכולים ליהנות מאמצע שנות התשעים מאופציות פרסום ייחודיות שנפתחו בפניהם דרך האינטרנט.
אם עד הופעת האינטרנט, אופציות הפרסום שלהם היו מאוד מוגבלות מחד ויקרות מאידך, הרי שכיום בעזרת כלי פרסום שונים ברשת, הם יכולים ליהנות מחשיפה נרחבת בקרב גולשים, ויתרה מזו, חשיפה ממוקדת בקרב אנשים שמחפשים בעלי מקצוע בתחום שלהם. למשל, מטופלים שמחפשים רופאי שיניים.
מטופל אשר מחפש רופא שיניים, יעדיף לעשות זאת דרך האינטרנט, מאחר וזה הרבה יותר נגיש וזמין עבורו. הוא יכול לבצע חיפוש דרך גוגל, רשתות חברתיות וכן דרך מדריכי עסקים ואינדקסים בתחום. אחת האופציות שעומדות לרשותו, הם מגזינים בתחום של רפואת שיניים שמתפרסמים ברשת. לכן משתלם לרופא שיניים לפרסם את עצמו במגזין שכזה.
מה אפשר למצוא במגזין רפואת שיניים?
מגזין רפואת שיניים, דוגמא מגזין דנטלי, מציע לקוראים שלושה דברים עיקריים. ראשית, הוא מציע להם אפשרות לקבל מאמרים מקצועיים בתחום, אודות טיפולים, שירותים ומחירונים. מידע רלוונטי עבורם בשביל לדעת אילו טיפולים הם יכולים לעבור ומה זה אומר בפועל.
שנית, מגזין רפואת שיניים, כמו למשל מגזין דנטלי, מציע אפשרות למצוא פריטי מידע על רופאים ומרפאות. מדובר על פרטי התקשרות, רזומה ועוד. כך הם יכולים למצוא ביישוב שלהם או באזור הקרוב, רופאי שיניים ומרפאות בכל עת, בין אם זה לביקורת כללית ובין אם זה לטיפול דחוף, חירום.
שלישית, המגזין מציע לגולשים אפשרות גם להתייעץ עם רופאי שיניים, לשאול אותם שאלות ולקבל תשובות, לפני שהם ניגשים אל רופא כזה או אחר למרפאה. יש מגזינים שעושים זאת דרך פורומים ויש מגזינים שעושים זאת בדרכים אחרות, יותר אישיות.
למה משתלם לרופא שיניים לפרסם את עצמו במגזין?
כמו בעלי מקצוע בתחומים אחרים, כך גם רופא שיניים מחפש דרכים לפרסם את עצמו ולקבל חשיפה, שתמשוך אליו מטופלים רבים. דרך פרסום במגזין של רפואת שיניים הוא יכול ליהנות ממספר יתרונות:
ראשית, עצם הפרסום הוא כבר כלי חיוני ואיכותי. תמיד עדיף לקבל פרסום וחשיפה, מאשר שאחרים יקבלו ויזכו בכל מה שהיא מספקת.
שנית, מאחר ומדובר במגזין שעוסק בתחום, אז הפרסום הוא הרבה יותר רלוונטי. גולשים יראו את הפרסום הזה בצורה אחרת, מאשר האופן בו הם מתייחסים לפרסום סטנדרטי בגוגל. מה עוד, שאם רופא איננו מפרסם במגזין מקצועי ורופאים אחרים, אז הם נהנים מכל מה שהמגזין מציע והוא לא.
שלישית, הגולשים שנכנסים למגזין רפואת שיניים, הם אנשים שמחפשים רופאים, מחפשים מידע בתחום. כלומר, החיפוש שלהם הוא ספציפי ואם הם פונים אל רופא שיניים מסוים, אז הפנייה היא רלוונטית. לא מדובר בקהל גולשים שנכנס לאתר ללא סיבה. לכן הסיכוי שאכן הגולש יהפוך למטופל בפועל, הוא גבוה.