המרכז הרפואי שערי צדק משדרג השירות למטופלים ומשיק ממשק דיגיטלי חכם חדש באמצעות אפליקציית DAILMYAPP המאפשרת ביצוע פעולות רבות ללא צורך בהמתנה לנציג טלפוני.
הממשק החדש יאפשר למטופלים ניווט ישיר ומהיר לשירותים ומרפאות, קבלת מידע על תורים שכבר נקבעו, קיצור תהליך קביעת תורים, שליחת מסמכים בקלות – והכל מידית ממסך הטלפון הנייד וללא צורך בהמתנה לנציג טלפוני.
בדוברות בית החולים שערי צדק מדגישים בפנינו כי הממשק החדש פשוט וקל לתפעול – מטופל שיתקשר למוקד זימון התורים או לאחת מהמרפאות והמכונים בבית החולים, יוכל לבחור לבצע פעולות באופן עצמאי במכשיר הסלולר באמצעות סמס עם קישור לאפליקציה. לחיצה על הקישור תפתח מסך ובו כלל השירותים השונים שניתן לבצע עצמאית. (ללא צורך בהורדת האפליקציה לנייד).
משתמשים שהאפליקציה כבר מותקנת במכשירם – השירות יעבוד אוטומטית ומידית.
מנכ”ל שערי צדק פרופ’ עופר מרין: “המרכז הרפואי שערי צדק נמצא בחזית הרפואה, בטיפול, במחקר ובחדשנות הרפואית וגם בשירות למטופלים. אנו פועלים כל העת לשפר ולייעל את השירות ולהכניס טכנולוגיות ושירותים חדישים שיקצרו את זמני ההמתנה, ישפרו את דרכי ההתקשרות ויקלו על המטופלים ומשפחותיהם בקבלת הטיפול הרפואי לו הם זקוקים”.
מנהל אגף לוגיסטיקה והנדסה, גדי אילן: “הממשק החדש שהשקנו הוא בשורה משמעותית למטופלים שמעתה יחסכו זמן רב ויוכלו לבצע פעולות רבות בלחיצת כפתור ובמהירות. נמשיך לפתח ולקדם שירותים חדשניים ומהירים בשערי צדק לרווחת המטופלים ומשפחותיהם”.