החלטתם לא מזמן שהעסק שלכם צריך עמוד פייסבוק? אתם צודקים. הקמתם את העמוד, אחרי שהבנתם איך עושים את זה, אך עדיין אתם לא מרגישים שהוא ממלא את הייעוד שלו? למעשה, בכל פעם כשאתם נכנסים לרגע לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם ברור לכם שהוא לא מעניין ולא מרשים? אם כך, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון.
חשוב להבין: פרסום שלילי עלול להיות גרוע פי כמה לעומת האפקטיביות שיכולה להיות לפרסום חיובי, ולכן, אם אתם יכולים לנהל את העמוד הזה בצורה נכונה יותר, חשוב שתעשו זאת. ניהול של עמוד פייסבוק זה לא עניין של מה בכך וזה לא משהו שאפשר לעשות ככה סתם “על הדרך”. כלומר, על מנת שנוכל לעשות את זה נכון, צריך להשקיע בכך זמן, להכיר את הפונקציות השונות ולנצל את כל היתרונות של עמוד כזה. לכן ניהול עמוד פייסבוק זה שירות שעדיף להזמין מהטובים ביותר, כי למה שתעשו עבודה חובבנית שאח”כ תפגע בעסק שלכם?
ממי כדאי להזמין שירות חשוב כמו ניהול עמוד פייסבוק?
אם תעשו חיפוש בגוגל, אתם תראו שיש לא רק הרבה חברות שיכולות להציע לכם שירותי קידום, אלא יש גם הרבה מומחים שיוכלו להציע לכם שירותי ניהול עמוד פייסבוק. יחד עם זאת, זה ברור שלא כל מי שיוכל לתת לכם שירות בתחום הזה באמת יעשה עבודה מספיק טובה. לכן רצוי לבדוק, רגע לפני שאתם מפקידים את המשימה של ניהול העמוד העסקי שלכם בפייסבוק בידי אדם כזה או אחר, האם הוא:
- מנוסה
- מקצועי
- מומלץ
בנוסף, רצוי מאוד לבקש מאותו איש מקצוע לראות גם עמודי פייסבוק אחרים שהוא מנהל. כך תוכלו להתרשם מהעיצוב שלהם, מהתוכן וגם ממספר האנשים שעוקבים בפועל אחרי אותם עמודים. כל הנתונים האלה חשובים ולא כדאי לזלזל בהם, כי זה מה שיעזור לכם בפועל לבחור את אנשי המקצוע הכי טוביםש יש בתחום המורכב הזה.
האם ניהול של עמודי פייסבוק עולה הרבה?
ניהול של עמוד פייסבוק זה לא תמיד חייב להיות משהו מאוד יקר. זה מאוד תלוי מה נכלל בשירות ומי מבצע את העבודה בפועל. אם, לדוגמה, אתם רוצים שמנהל העמוד יעלה פוסטים לעמוד שלכם כל שעה עגולה, כנראה שהמחיר יהיה גבוה יותר מאשר מצב שבו מנהל העמוד צריך להעלות פוסט פעם בשבוע. ניהול עמוד פייסבוק זה נושא רציני ביותר ואתם בהחלט יכולים לראות זאת כהשקעה ישירה בעסק שלכם. זו הסיבה שבגללה, אם אתם יכולים לעשות את זה בצורה מושקעת ונכונה שבאמת תוביל לתוצאות, לא כדאי שתתפשרו על משהו אחר. אם ינהלו עבורכם את עמוד הפייסבוק כמו שצריך מהר מאוד תחזירו את ההשקעה ותגלו שיש לכם לא מעט לקוחות חדשים בעסק שאתם מנהלים.