הקמפיין נעשה יחד עם התכנית הלאומית ״אפשריבריא״ שהיא התכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים. במשרד הבריאות מדגישים כי הקמפיין הוא חלק משורה רחבה של פעילות גם במערכת החינוך וברשויות המקומיות להעלאת המודעות לתזונה נכונה.
עם פרסום השקת הקמפיין מסר סגן שר הבריאות יעקב ליצמן: ״אנחנו מחויבים לשינוי התזונתי – התחלנו את הקדנציה בסימון מזון, ואנחנו ממשיכים בכל האמצעים העומדים לרשותנו ליצירת שינוי. תזונה נכונה במיוחד בקרב הדור הצעיר היא קריטית עבור הבריאות של כולנו.״
מנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב הוסיף גם הוא: ״הבסיס לבריאות הוא אורח חיים בריא ותזונה נכונה. אני פועלים להקניית ערכים ולמידה של הרגלים נכונים ומודעות של כלל הציבור כולו, אנחנו רואים בכך ערך ותרומה רבה להמשך השיח הציבורי בנושא. ״
עינב שימרון סמנכלית הסברה וקשרי חוץ במשרד הבריאות ציינה: ״אנחנו במשרד הבריאות נחושים לקדם את השיח הציבורי בנושא צריכת מזון בריא , בקרב כל רבדי האוכלוסיה.
הקמפיין עוסק בנקודת המפגש הקריטית של הציבור עם רכישת מוצרי המזון בסופר. יש לנו אחריות על מוצרי המזון שאנחנו מכניסים לעגלת הקניות, אחריות למוצרים שאנו מכניסים הביתה , למוצרים שאנחנו מכניסים לגוף שלנו ולגוף של הילדים שלנו.״
הקמפיין עלה בערוצי הטלוויזיה ויופץ גם ברשתות החברתיות.