רופאים, עסקים וגורמים בכירים במשק נאלצים להתמודד פעמים רבות עם ביקורות שליליות או פרשיות שונות, אלו יהפכו לכתבות באתרי החדשות הגדולים שיסרקו על ידי גוגל ויהפכו לתוצאת חיפוש שלילית או כתבה שלילית המופיעה תחת קטגורית כתבות בגוגל. איך מטפלים בכתבה שלילית שמופיעה בגוגל? האם ניתן להסיר את התוצאה השלילית מגוגל? וכיצד חברת “ניהול מוניטין” תטפל במוניטין השלילי בכלל ובכתבה השלילית בפרט.
אני רופא פרטי והופיעה עלי כתבה שלילית בגוגל, מה לעשות?
אתרי החדשות והתוכן בישראל ובעולם אינם ידועים ברחמנות שלהם, ישנם עשרות אתרים בארץ שיכולים להפוך את המוניטין של רופא, מרפאה או כל עסק וחברה בין אם פרטית או ציבורית – למוניטין שלילי, שיהרוס את שמם הטוב.
לעיתים מדובר בכתבה הכוללת ביקורת שלילית עליכם ולעיתים מדובר על פרשיות של ממש, הדוגמאות לכך רבות: ביקורת רעה על המוצרים והשירותים, בעיות תברואה, רשלנות רפואית, עבירות צווארון לבן, הטרדות מיניות או בעיה עם תנאי העסקה בקרב העובדים ומקרים רבים נוספים שיכולים להיות קיצוניים יותר ולהוביל לשורה ארוכה של כתבות שליליות במספר אתרי תוכן גדולים.
לקוחות רבים שואלים את לירון קטלן, הבעלים של חברת “ניהול מוניטין” את השאלה: “איך אתרי החדשות זוכים למיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל?”.
התשובה על כך פשוטה ותאפשר לכם להבין את חומרת כל כתבה שלילית כנגדכם, בישראל קיימים עשרות רבות של אתרי חדשות חזקים מאוד שעלולים לפרסם כתבה שלילית עליכם בתור רופאים או בעלי מרפאות בכל נושא.
מרבית אתרי החדשות הם אתרים וותיקים עם תנועת משתמשים גדולה במיוחד, התוכן הוא רב ואיכותי ואתרי החדשות נגישים ופועלים לפי הכללים של גוגל.
מנוע החיפוש של גוגל מזהה את האתרים האלו כאתרים מבוקשים, רלוונטיים ואמינים, מדרג אותם גבוה וכך הם מופיעים בראש תוצאות החיפוש של גוגל וגם נסרקים על ידי מנוע החיפוש של גוגל בתדירות גבוהה.
כתבות שהועלו לפני שעה יכולים להופיע בתוצאות החיפוש, בקטגוריות “חדשות” בגוגל, בתוצאת חיפוש תמונות ואפילו בסרטונים – כל אלו הם מוניטין שלילי עליכם.
כדי להתמודד עם כתבות שליליות בגוגל חייבים לפנות לחברת “ניהול מוניטין” שתבנה לרופאים או בעלי מרפאות אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית לדחיקת תוצאות החיפוש השליליות והתאמת כתבות ותכנים חיוביים חדשים עליכם.
מוניטין שלילי פוגע והורס עסקים וגורמים בכירים מכל הרמות והסוגים ואינו כולל רק כתבות, מוניטין שלילי בגוגל יכול להגיע כתוצאה מביקורות שליליות רבות שנכתבו בגוגל ביזנס ואתרי הביקורות הנוספים, פסקי דין שליליים, פוסטים שליליים מהרשתות החברתיות ועוד.
לא רוצה שהמטופלים שלי יראו אזכור שלילי עליי – איך אפשר להסיר את הכתבה מגוגל?
ישנם מקרים בהם ניתן לפנות לעורכי או בעלי האתר (תלוי בגודל האתר) ולבקש להסיר את הכתבה תחת טענות שונות: עקב התיישנות המקרה, סגירת המקרה בקרב הרשויות (לרוב הסיכוי גדל אם נסגר מחוסר אשמה) או כתבה המוגדרת כדיבה כנגדכם המכילה תוכן שקרי ולרוב פניות כאלו יבוצעו באמצעות עורכי דין.
הסיכויים להיענות לבקשה הם לא גבוהים במיוחד ולכן מומחה ניהול מוניטין מקצועי מנוסה מספיק לא ימכור לכם אשליות על הסרת התוכן.
מטרת העל של טיפול במוניטין שלילי בגוגל היא פעולת הדחקה/הסתרה אל העמודים האחוריים של גוגל, מהנתונים של גוגל 90 אחוז מהגולשים לא יעברו לעמוד ה-2 וחצי מהגולשים הללו גם לא עתידים להגיע בגלילה לאמצע העמוד ה-1, וכך הלאה לשאר עמודי התוצאות בגוגל על אותו ביטוי המכיל את שם העסק/חברה או שמכם כגורם החשוף לציבור.
חברת “ניהול מוניטין” הינה גלגל ההצלה שלך באינטרנט. הצוות שלנו מטפל בניהול המוניטין הדיגיטלי של חברות ציבוריות, מסחריות או פרטיות וגם באנשי ציבור כגון: מנכ”לים, פוליטיקאים, סלבריטאים, עורכי דין, יזמי נדל”ן, שחקנים, ספורטאים ועוד..
טלפון: 073-7755336
אימייל: monitincoil@gmail.com