חברת אינפי, שלקראת סוף השנה, משיקה את האווטאר, העוזר האישי האולטימטיבי, שמכיר לעומק את אישיות המשתמש ומבין בדיוק איך לסייע לו, מגדילה את תחומי השירות שלה. כדי שהעוזר האישי של כל אחד מאיתנו, יוכל לסייע לנו בכמה שיותר תחומים בחיים, פותחת אינפי את הפלטפורמה לממשקים נוספים. אחד מהם הוא חברות הביטוח.
יורם קראוס, מנכ”ל ומייסד אינפי: “היתרון של אינפי בהבנת הפרופיל האישיותי של המשתמש, יכולה לסייע לחברת ביטוח, שמתממשקת אליה, לייצר לכל אחד את המוצר הביטוחי המדוייק שהוא צריך ורוצה, במחיר שהולם את הנתונים האישיים שלו בלבד”. מדובר בפריצת דרך בעולם הביטוח.
“אנחנו במגעים מתקדמים לשיתוף פעולה עם חברת ביטוח גדולה”, מספר יורם קראוס, “שתוכל להציע למשתמש פרמיה דינמית אישית, שתפורה בדיוק למידותיו, ליכולותיו, למצבו הפיזי והנפשי בכל רגע נתון”.
אין ספק, שלפרמיה דינמית כזאת, יתרונות רבים. גם ללקוח וגם לחברת הביטוח. עד היום, כולנו עשינו ביטוח, שהעלות שלו הסתמכה על נתונים סטטיסטיים, מה שאומר, שרובנו שילמנו יותר ממה שאנחנו צריכים, רק כי חלקנו הסטטיסטי, “משך” את מחיר הפרמיה הגנרית למעלה.
יורם קראוס: לחברות הביטוח לא היו מספיק נתונים אמיתיים על הלקוח, כך שהם לא יכלו לקחת סיכונים ורף העלות נקבע על סטטיסטיקה, מה שהפך את מחירי הפרמיות לגלובליים. מהרגע שאינפי נכנסת לתמונה- הסטטיסטיקה מאבדת משמעות והנתונים הייחודיים של הלקוח, הם האינדיקציה היחידה והמדוייקת למחיר הפרמיה שלו”.
במילים אחרות, אנחנו נשלם הרבה פחות על אותו הביטוח. הלקוח כבר לא עוד מספר חסר זהות, אלא עם פרופיל ייחודי משלו. מה שאומר, שחברת ביטוח יכולה להרשות לעצמה להתאים לכל לקוח את הפרמיה האישית שלו, כשהיא יודעת בבירור מה רמת הסיכון שלו. מי מרוויח מזה? כולם. והרבה.
יורם קראוס: “עולם הביטוח הוא תחום מאוד נוקשה, המתבסס על נוסחאות עבר שכבר לא רלוונטיות היום, בעולם ששם את הלקוח במרכז. הנוקשות הזאת מייצרת הרבה אי התאמות בין עלות ותועלת ללקוח ולא מעט אנטגוניזם וחוסר אמון. אינפי הולכת לשנות את מערכת היחסים הזאת, במאה שמונים מעלות.
ברגע שלחברת הביטוח יהיו נתונים אמיתיים ספציפיים על אופיו והתנהגותו של הלקוח שלה, היא לא תגבה ממנו שקל אחד יותר מרמת הסיכון האישית שלו. ובאשר לרמת השירות- גם היא תשנה את עורה לחלוטין.
העוזר האישי, האווטאר, של כל אחד מאיתנו, יוכל לשוחח, וכן, המילה היא לשוחח, עם העוזר האישי, האווטאר, של חברת הביטוח, ליידע אותו בנתוני בעליו ולדרוש וגם לקבל את המחיר הריאלי עבורו. ומאותו רגע, כל ההתנהלות, גם הבירוקרטית וגם השירותית, תהיה קולחת, ישירה, דרך העוזר האישי. החברה תרוויח לקוחות מרוצים. הלקוח ירוויח פרמיה בעלות נמוכה ושירות ברמה שלא היתה עד”.
בכירים בעולם הביטוח מקבלים בברכה את המהפך המתקרב: “עד היום לא היו לנו את הכלים, לעשות את השידרוג ללקוח ולנו וברור לכולנו, ששידרוג כזה הוא הכרחי”.